هایکو کتاب
ایده "هایکو کتاب" یا مینیمال نویسی با الهام گیری از کتاب ها، ایده خیلی خیلی قشنگ و سرگرم کننده ای بود.
( اینجا )
ديدم فعلاً كه سوژه اي براي نوشتن نداريم حداقل هايكو بنويسيم!
به شما هم پیشنهاد میکنمش.... امتحان کنید....
(متاسفانه هرکار کردم نشد عکس ها را توی همین صفحه آپلود کنم. برای همین لینک دادم. حتما ببینید لطفاً)
1.
پرنده من
بالهايت را كجا جا گذاشتي؟
در باغ بلور؟
عکـــــــــــــــــــــــــــــــس
2.
شوخي نميكنم
در اين شهر شيشه اي
برنده تنهاست....
عکـــــــــــــــــــــــــــــس
بقيه هایکو های من :
پ.ن: ما اينيم ديگه... :)
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم دی ۱۳۹۲ ساعت 12:45 توسط نوسان
|
خود خود خودم ام... خیلی عادی