ایده "هایکو کتاب" یا مینیمال نویسی با الهام گیری از کتاب ها، ایده خیلی خیلی قشنگ و سرگرم کننده ای بود. 

اینجا )

ديدم فعلاً كه سوژه اي براي نوشتن نداريم حداقل هايكو بنويسيم! 

به شما هم پیشنهاد میکنمش.... امتحان کنید....

(متاسفانه هرکار کردم نشد عکس ها را توی همین صفحه آپلود کنم. برای همین لینک دادم. حتما ببینید لطفاً)


1.

پرنده من

بالهايت را كجا جا گذاشتي؟

در باغ بلور؟


عکـــــــــــــــــــــــــــــــس 



2.

شوخي نميكنم

در اين شهر شيشه اي

برنده تنهاست.... 


عکـــــــــــــــــــــــــــــس 


بقيه هایکو های من :


+ از دولت عشق

+ کیفر

+ عشق این است

+ استقلال

+ پایان جهان




پ.ن: ما اينيم ديگه... :)